Medieteknik B

onsdag, mars 22, 2006

Otroligt spännande för blog/vlognördar

På fredag händer det. I alla fall om man får tro trailern...
http://joshleo.blogspot.com/2006/03/march-25-2006-trailer.html

Förresten var jag nyfiken på om någon av er skulle skrivit något om första mötet med vår gästprofessor, men ännu hittar jag inget

För mycket av det goda? Råkade först posta detta inlägg i en annan blogg när jag använder funktionen "Create a link/Blog this" som fanns i Josh Leos blogger-blogg

Undras om han kommer och kollar in denna blogg nu?
Sorry, Josh, Swedish only, but I like your vlogs very much.

2 Comments:

Blogger Inez Lindh Isefält said...

Jag känner mig träffad av rubriken på denna post av någon anledning... hmmm

Ang Kenneth Knoespel så har vi en vecka på oss att skriva om fenomenet methodology.
Känns som om man skulle behöva reflektera lite över seminariet så man vet vad man ska skriva. Förstår ju vad det handlar om, ska bara hitta orden.

Annars får jag säga att dagens gästföreläsning var väldigt intressant och jag funderar att ännu en gång installera detta spel på datorn, med risk för fler sömnlösa nätter. Dessutom var det intressant att se personen bakom de böcker man läst till forskningsrapporten.

onsdag, 22 mars, 2006  
Blogger Anne said...

OK
Då läser jag vidare med intresse sen, jag borde vetat att ni SKA skriva något, jag tänkte själv bara på ngn spontan kommentar

torsdag, 23 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home